Mässhelg



Från Göteborgs-Posten 2009-03-07


I helgen var det så äntligen dags för den stora Nordiska Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg med välfyllda montrar, massor med inspiration och mååånga besökare! Jag hade den stora glädjen att få jobba hos InkyWings tillsammans med min vän Lisa (i mitten) och hennes go'a DT-tjejer Susanne och Åsa. Så här glada såg de ut på söndag morgon, där de stod redo att ta emot besökarna strax innan mässan öppnade för dagen.



Och här är InkyWings monter i sin helhet. Väl utnyttjade 12 kvadratmeter!



Jag fick också tillfälle att hälsa på Katarina och hennes medhjälpare i Prickiforms fina och välarrangerade monter och titta närmare på alla underbara alster som deras gästdesigners skapat de senaste veckorna. Det är en sak att se kort på nätet, men en helt annan upplevelse att få klämma och känna på dem i verkligheten. Fantastiska skapelser!

Mycket folk var det som sagt och fullt upp med kommersen hos InkyWings, men det blev ändå tillfälle att smyga iväg på lite privat shopping ... mest omonterade stämplar för min del. Det var förstås också roligt att träffa nya och gamla stämpelbekanta i vimlet och byta några ord.

Efter den här intensiva helgen är jag ganska mör, men det kliar ändå i fingrarna att få sätta igång och pyssla med mina fynd från mässan. Ska bara pusta ut lite först ...

Tack Lisa & tjejerna för två trevliga dagar och tack Kortmakaren för ett jättefint arrangemang!

Kommentarer
Postat av: zizzi

Tack för hjälpen på mässan! Kul å se dig! Kram

2009-03-10 @ 09:41:04
URL: http://cissi74.blogg.se/
Postat av: Lisa - InkyWings

Se där ja!! ;-) Skoj att se. Själv har jag knappt vaknat efter helgens utflykt. ;-DDD



TUSEN TACK för all hjälp och underbart sällskap!

2009-03-10 @ 19:36:24
URL: http://lisainkywings.blogg.se/
Postat av: Åsa - Scraphorse

Den lilla insändaren var ju riktigt fyndig..!!



Tack för i helgen, alltid lika trevligt! :0)



Kram!

2009-03-11 @ 08:30:50
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Lisa PRICKIFORM

Tusen tack ännu en gång för dina fina och inspirerande alster. Du fick hur mycket fina kommentarer som helst. Kram Lisa

2009-03-11 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0