Höstpromenad

Jag hann med en promenad i duggregnet innan skymningen föll, vilket den gör allt tidigare så här års. Konstaterade att de flesta löven hade fallit till marken, men ännu fanns det färgprakt i naturen, framför allt i ett parti av bokskog. Där fick jag stanna till och titta lite extra, det var så otroligt vackert.

Ett sista (?) höstalster fick det bli mellan julkorten, den här gången i form av en tag.



Stämplar från October Stamps (rönnlöv och bakgrundsruta), Osmil (litet löv) och Hero Arts (frimärke).


Loppisen i Floda igår blev riktigt lyckad och det känns kul att det blivit en tradition med arrangemanget, detta var tredje gången i ordningen. Tack till alla som var med och sålde och ett extra stort tack till er som kom och handlade och hjälpte oss att bli av med grejerna. En aning lättare packning hade jag på hemvägen, men fortfarande är det en hel del stämplar och andra prylar kvar i lådorna och där får de stanna ... Utrensningen fortsätter och till våren blir det förstås en ny loppis!

Kommentarer
Postat av: Hobbydraken

UNDERBAR tag!



Ser fram emot nästa loppis :D Blev 9 stämplar för min del och snöre ;) Tyvärr kom jag och min son en timma för sent så vi missade nog de bästa fynden :(

Smart med en loppis för visst har man en hel del i gömmorna....



Önskar en trevlig vecka!



KramKram!

2009-11-08 @ 21:31:30
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: Muffin

Så fin! Underbara murriga höstfärger, det är väl härligt?! Alfabetet du frågade efter inne hos mig är QK Snowday, jag tror det var en tillfällig julutgåva för 2 eller 3 år sedan och det är inte helt lätt att få tag på. Jag hade tur och hittade det på Tradera till ett rimligt pris för ett tag sedan och jag bara älskar det!

2009-11-10 @ 09:10:19
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för din kommentar i min blogg. Stansen har jag köpt på Stämpelgården. Ha det så bra.

Susanne

2009-11-10 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0