Höstrusk



Onsdagen har bjudit på regnigt, blåsigt och riktigt ruskigt novemberväder. Grått är bara förnamnet! Kände inte precis för någon långpromenad som annars på min lediga dag, utan satsade på inomhuspyssel istället. Jag började med att röja ordentligt på bordet, där grejerna åter tagit överhanden och arbetsytan var minimal. Sen blev det lite allmän omorganisation av bara farten, ett ständigt pågående projekt. Sorterade också in alla stämplar och tillbehör som varit ute "på vift" den senaste veckan - först på maran i lördags och igår på pysselträff med kompisarna. Konstaterade att det var länge sen jag använde mina stämplar från Stampscapes, de kommer fram i perioder. Visst är motiven vackra och uttrycksfulla så här stämplade i svart på en brayad bakgrund!

Stampscapes säljs här i Sverige hos InkyWings och det finns numera både monterade och omonterade stämplar i sortimentet.

Kommentarer
Postat av: zizzi

Skönt att du fick röjt på bordet!!! Ännu mer att sälja till nästa loppis kanske!! Kram kram

2009-11-19 @ 12:56:00
URL: http://cissi74.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Ett underbart kort!!

2009-11-19 @ 19:47:34
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: carina

Jaaa dessa stämplar ÄR helt underbara...fattar inte varför jag inte har mer av dessa))))

Kram Carina

2009-11-19 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0