Tomtenissar

Här är ett DT-alster för PRICKIFORM som jag inte har visat här i bloggen förut. Ni känner säkert igen de söta små tomtenissarna i cirkel som jag använt till flera kort tidigare. Guldembossade stjärnor på det prickiga bakgrundspappret. Fotot togs en solig höstdag för några veckor sen, se hur skuggorna faller bakom de upphöjda motiven. Det var då det! Nu i mörka november är det verkligen svårt att finna ordentligt med dagsljus för att kunna få skarpa fotografier. Har några nygjorda kort som väntar på att plåtas, förhoppningsvis blir det chans till det i helgen.

Kul att så många hittat hit, är så nyfiken på vilka ni är. Skriv gärna en liten kommentar så blir jag glad!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Att jag är här då o då; det vet du ju redan... Tack för i lördags, det var kul !

2009-11-20 @ 09:46:38
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hej!

Det är alltid kul att glädja någon så här kommer några rader från en "titt bloggare"

Det skall bli kanon väder i helgen så jag ser fram emot dina kort som kommer att fotograferas i helgen.

Ha en underbar helg!

Kram från "arkivet" carina J

2009-11-20 @ 10:52:06
Postat av: Åsa/asamia

WOW så många fina kort du gör...tack för kiken!

2009-11-20 @ 12:14:44
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Ciza Patricia

Hej!



Jättesött julkort. :)

Jag har lagt upp det på Facebook på Prickiformsidan och länkat hit. :) Ska lägga upp fotot på Scrappiz också.



Ha en underbar helg.

Kram

2009-11-20 @ 22:46:43
URL: http://pysseldags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0