Återbruk

 

Nu har det hänt igen - jag har plockat upp en bortsorterad stämpel från loppislådan! Det är faran när man en dag får för sig att kolla vad som egentligen hamnat där på sista tiden. Man kan ångra sig helt enkelt. Den här gången återupptäckte jag blomman från Hero Arts och fick en idé till detta kort.

Bakgrunden har jag färgat in med svamp och lila Distress-dyna. Sen har jag med samma färg stämplat en snirkel från Forma Hantverk upprepade gånger över ytan och slutligen sprayade jag lite lätt med vatten ovanpå för att få akvarelleffekt. Blomman färgades in med lila och grön dyna. Grattisstämpel från Arkivet.


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Fin fint med härlig blomma. Jag har den också och snurklan med hihi..kan härma rakt av. Härlig färg den där Dusty Concord.

2009-09-08 @ 17:51:26
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0