Sommarkänsla

Soliga sköna påskdagar får mig att ana att det finns en sommar runt hörnet. Det gjorde mig inspirerad att skapa några kort med stämplar från Carin Anderssons kollektion. De såldes hos Magnolia för några år sen, men tyvärr går det inte att få tag på dem längre. Fyra olika hann jag samla på mig, men är lite ledsen för att jag inte slog till på de andra motiven innan det var för sent. Jag tycker väldigt mycket om dem! Kan tipsa om att Carin också designat flera fantastiska collagestämplar för amerikanska Stampington och dessa finns fortfarande på marknaden.



Snäckan är stämplad en extra gång på separat papper, målad och utklippt och sen har jag embossat över hela ytan med clear EP. Fäste snäckan med distanskuddar ovanpå motivet för 3D-effekt.



Tre vackra hyacinter som passar både på våren och till jul.



Jordgubbe, modell större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0