Vårstädning

De senaste dagarna har jag städat i pysselrummet och rensat ut stämplar och grejer som jag inte använder längre. På 10 år hinner man samla på sig en hel del prylar i den här hobbyn ... Det är så lätt att man behåller stämplar ifall om att, men när åren går och man faktiskt aldrig plockar fram just det motivet är det kanske dags att sortera ut det. En del stämplar har jag lagt ut till försäljning på forumet Svensk Scrapbooking och annat tänkte jag försöka sälja på vårens traditionella loppis, som Sara-Sagam och jag arrangerar i maj. Återkommer med datum!

Annars gläds jag åt den ljuvliga våren med strålande sol som värmer upp luften till gott och väl 15 grader mitt på dagen. Det har ännu inte börjat grönska på allvar i naturen och ärligt talat ser det ganska trist ut nu med allt grått fjolårsgräs. Men härom dagen hittade jag denna lilla färgklick i rabatten - vårens första blåsippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0