Att hitta rätt dyna

Jag förvarar mina dynor i genomskinliga hyllor (egentligen plastlådor med fack) från japanska MUJI. Det fungerar bra, men för att snabbt hitta rätt dyna krävs att de är märkta med färgnamnen. När det gäller Distress-dynorna är det många nyanser som är så förvillande lika varandra att bara namnet inte alltid säger allt, utan det är nästan nödvändigt med en färgmarkering. I Saras välorganiserade pysselrum såg jag härom kvällen en märkning som jag direkt fastnade för. Hon hade skrivit ut dynornas namn från Rangers hemsida, klippt isär pappret, färgat in namnen och fäst på respektive dynas kant. Så himla fiffigt. Nu har jag gjort detsamma och är jättenöjd!



Klicka på bilderna om du vill titta lite närmare:

  

Här är länken med samtliga Distress-namn om någon vill märka upp sina egna dynor.

MUJIs lådor och andra praktiska och snygga förvaringslösningar finns att köpa på Åhléns större varuhus, läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Titta så fint det blev! Ses i morgon!

2010-08-05 @ 23:45:43
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Sa du "välorganiserat" ..fniss...

2010-08-05 @ 23:47:50
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

men så smart.....vill oxå göra så och vilka braiga lådor...har vuxit ur min låda när han gjorde nya dynor.....måste köpa :) Kramiz

2010-08-06 @ 00:11:14
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Sari Hänninen

TACK för tipset om MUJI-lådorna... D ser onekligen läckra ut... :-)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0