Sagolikt



Det här kortet skickade jag i veckan till en liten fyraåring tillsammans med en sagobok som handlar om just prinsessor. Ett litet "kit" så att säga. Dessutom heter födelsedagsbarnet Saga, så det passar ju extra bra med denna ordvits.

Bakgrunden är infärgad med Distress och jag har återigen fått användning för min nya lilla prickstämpel från Stampin' Up. Känner på mig att den kommer att dyka upp på många kort framöver. Flickan är ett av Kortmakarens motiv och texten kommer från Tingtura. Tycker att det är roligt med alternativ till det vanliga "grattis" och det här är en lite annorlunda hälsning att variera med på födelsedagskorten.



Kommentarer
Postat av: Gunvor

Kan inte låta bli att säga att kortet är sagolikt vackert ;)



Kram, Gunvor

2010-08-07 @ 15:02:35
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0