Mer snö!



Det verkar inte finnas någon ände på snöandet. Hela gårdagskvällen och natten har det vräkt ner och fortfarande idag på förmiddagen snöar det ymnigt. Så'n tur då att det är söndag och man inte behöver skotta fram bilen och försöka ta sig till jobbet utan kan vara hemma och skrota med gott samvete.

Jag har "snöat in" på snökort den här vintern och här kommer ännu en variant från Kortmakarmarans utmaningar. Här gällde det att göra ett kort när man använt masker och spray. Jag fick då tillfälle att plocka fram en alldeles ny emboss/debossmall - Spellbinders Impressabilities - som jag hade i packningen. Den kan man nämligen också använda som mask när man vill färga in papper. Tack Sara för lån av sprayfärg och Muffin för lån av floss i exakt rätt färg! De turkosa stjärnorna är utstansade. Kortet blev riktigt bra och jag lyckades till och med vinna utmaningen, vilket gjorde mig extra glad. Textstämpeln kommer från Slöjddetaljer, som verkligen har breddat sitt stämpelsortiment på senare år och de har mycket fint att välja på.

Ha en fin Andra Advent!

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Saker som främjar kladd lånar jag gärna ut ;-) (annat också förstås)! Härligt med snö. Njuter av det gnistrande fantastiska!

2010-12-05 @ 21:02:51
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: tea

hei, Undrer om du er 'min' Ingrid fra før i verden?fant linken på Inkywings blog og måtte bare prøve.

tea, norge

2010-12-06 @ 18:48:21
Postat av: Muffin

Det där kortet är bara så fräscht och härligt - mums! Så kul att jag kunde bidra med lite floss.

2010-12-08 @ 19:02:29
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0