Snökristaller



Idag var det min sista arbetsdag innan jul, så i morgon ska jag bara gå runt här hemma och tindra med ögonen. Skämt åsido finns det massor att ta itu med, men jag ska i alla fall göra mitt bästa för att undvika affärerna och all trängsel och jäkt. Baka, klä granen och pynta inför julafton känns mycket roligare.

Snökristallen från Inkido som jag har använt på det här kortet är så vacker. Det finns en mindre variant av samma motiv som jag gärna skulle vilja komplettera med, någon som vet var man kan få tag på den? Kristallerna är embossade med ett vitt och glittrigt EP som heter "Winter Wonderland" - visst låter det fint. Glittret syns tyvärr inte på bilden, men det finns där! Även texten kommer från Inkido och är en av de stämplar jag köpte på loppisen i november.

En hel hög med vackra julkort har landat i min brevlåda, flera av dem handgjorda. Underbart!

Kommentarer
Postat av: mallan

Jättefint kort!



Ha en fin jul!

2010-12-21 @ 21:04:22
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0