Live in the moment

Vi i DT-gänget hos PRICKIFORM brukar med jämna mellanrum utmana oss själva och bloggläsarna att göra kort enligt en skiss eller speciella förutsättningar. Det ger en extra dos inspiration och en kick att komma igång med pysslandet. Utmaningen läggs i företagsbloggen. Just nu gäller det att göra ett kort med 3D-effekt och så här blev mitt bidrag. Häng på du också!

Motivet är stämplat och utklippt en extra gång och fäst med små distanskuddar ovanpå. "Snöfallet" har jag ritat med vit gelpenna. Jag giller verkligen den här stämpeln som är en av många i serien Underbara damer. Snöstjärnebakgrunden är papper som jag embossat i Cuttlebug-maskinen.

Nu väntar TV-soffan och stickningen :-) Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Monica =)

Det var verkligen snabbstickat!!! Är du nyfiken så titta in hos mej =)



Gillar ditt kort! Blir så fint när man bygger upp motivet lite. Härlig text, men inte helt lätt att leva efter =) =)

2010-01-23 @ 15:40:03
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0