Vinnare av sjalen



Nu är det lördagen den 30 januari och klockan har passerat 21.00. Dags alltså att dra en vinnare av sjalen som jag lottade ut i det här inlägget. Spännande, eller hur?

Hela 30 kommentarer har jag fått på inlägget, tack för gulliga kommentarer och för att ni ville vara med och prova lyckan!

Jag började med att skriva ut lappar med alla namnen och la dem i en burk.

Sen fick min dotter blanda lapparna ordentligt ...

... innan hon drog en lapp ...

... och på den lappen stod det ... 




Postat av: louiseL

den skulle jag faktiskt vilja ge till min mamma nu när hon fyller år 10 feb. hon skulle bli jätteglad, verkligen hennes färger!
kram, LouiseL

2010-01-24 @ 21:01:07



Stort GRATTIS Louise!
Jag kontaktar dig per mail!

Ha en fortsatt trevlig helg allihop och välkomna tillbaka till min blogg!


Kommentarer
Postat av: Hobbydraken

GRATTIS Louise!!

Är säker på att din mamma kommer bli jätteglad :D



KramKram!

2010-01-31 @ 08:57:21
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: Monica =)

Grattis från mej också!! Härlig present att ge bort!



Själv har jag faktiskt påbörjat en egen schal -är ju så kul att virka =)



Kram

2010-01-31 @ 13:47:34
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Lillsnörpa

Typiskt att jag kikade in här försent! :)

Bättre sent än aldrig och jag säger -på återseende! /Lillsnörpa

2010-01-31 @ 15:57:42
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0