Live in the moment

Det är precis vad jag tänker göra de närmaste fyra veckorna, för nu har jag semester! Solen skiner och det känns underbart med alla dessa lediga dagar framför mig.



Blommorna kommer från Tim Holtz-arket Natures Moments och det gör även de tänkvärda orden som är en del av en längre text från samma ark. I tre av rutorna har jag stämplat med mörkbrun dyna, men i rutan längst upp till höger är blomman embossad i koppar.  Detta är ett typiskt Inola-kort skulle jag vilja säga - naturfärger och ganska "fyrkantigt" och bara sparsamt dekorerat med en liten blingsten på textrutan.



Mina kort kommer förresten att finnas till försäljning på Hantverksgruppen HavsVerks utställning och butik i vackra Kungsviken på Orust under sommaren. Det är vernissage i morgon 10 juli kl 12.00 och sen har utställningen öppet varje dag kl 12-19  till och med den 29 augusti. Även maken, som håller på med silversmide, har sina alster där. Tillsammans är vi INOLA Design (INgrid O LAsse). Det är ca 60 utställare allt som allt och många fina saker att titta på och handla; textil, keramik, smide, glas, silver, trä, skinn, tovat och nu alltså även handstämplade kort (!). Dessutom kan man ta en fika och smaka den bohusländska specialiteten äggost - eller våfflor/glass för den som hellre vill det. Och det ligger alldeles vid havet, med fin badplats i närheten. Väl värt en utflykt om ni är i närheten!

 




Kommentarer
Postat av: lenislenis

Gulligt kort!

Kul att du har dina kort på Kungsviken! Dit försöker jag alltid ta en mig en tur! :)

2010-07-15 @ 21:16:40
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0