Flyg fina fjäril

Jag är väldigt svag för fjärilar och trollsländor som stämpelmotiv och har samlat på mig en del olika flygfän genom åren. Den här fina från Sirlig vår-plattan (Kortmakaren) tycker jag särskilt mycket om just nu. Alla stämplarna på plattan är för övrigt fantastiska och väldigt användbara i många olika sammanhang. Ett stort tack till duktiga Jennie/Deleesia som stått för designen.



Liten tack-text från samma företag.



Bakgrundsstämpel från Hero Arts.

Hjärtat klappar också lite extra för löv och träd av olika slag. Vad har du för favoritmotiv?

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Vad mycket fint du gjort sen jag var här sist! Gillar det röda blomkortet mycket.

Ja du, favoritmotiv...hmmm...jag vet faktiskt inte. Just nu är det stora designblocks från Hero Arts. Har några stycken och använder dom mycket!

2010-06-03 @ 22:19:57
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Eva Hallgren

Om du är svag för fjärilar, kolla upp www.graphicus.co.uk

Gå sedan in på Elusive Images, unmounted rubberstamps.De har två jättefina fjärils set.

Butterfly Blush - solida fjärilsstämplar som är designade att passa ihop med:

Just Butterflies - vilka är detaljerade.

Stämpla först med blush fjärilarna, dvs färga in dem som du vill, sen över stämpla med just butterflies. Det blir jättefint....



Evaxx

2010-06-06 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0