Pysselvän



En dag i förra veckan när jag kom hem från jobbet låg det ett spännande kuvert i brevlådan med en handstil som inte var riktigt bekant. Det visade sig att det var rara Elin som överraskade mig med ett vackert grönt kort med päron på och hon hade också skickat med en stämpel i present. Det var denna tjusiga gerbera från Hero Arts som jag tycker är urläcker. Jag blev verkligen jätteglad och även lite rörd när jag läste den fina hälsningen som var skriven inuti kortet. Tack snälla Elin, du är en riktig pysselvän!

Här har jag gjort ett första kort med min nya stämpel, som jag tror kommer att bli en riktig favorit.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh så läckert kort! Vad bra att du inte hade stämpeln sedan innan. Stor kram!

2010-05-31 @ 11:37:24
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0