Julstjärnor



Den här helgen har jag fortsatt röja i pysselrummet och plockat ut stämplar och tillbehör som jag tröttnat på eller aldrig använt. Nästa lördag är det nämligen dags för loppis i Göteborg! Mer info här!  Fördelen med att inventera bland sina grejer är att ett och annat bortglömt fynd kommer fram i dagens ljus, bland annat denna julstjärnestämpel från Hero Arts. Köpte den inför julen förra året, men hann aldrig använda den. Ikväll blev det äntligen av! Här har jag fyllt en hel bakgrund med blommor och dekorerat med en liten guldig halvpärla i mitten. God Jul-text från Inkido.

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Bättre sent än aldrig säger dom. Jag gillar dina egna bakgrundspapper!

2010-11-15 @ 21:27:36
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Maria

Den tänker du väl inte sälja? Väldigt fin blomma och jag är förste köpare i så fall:)



KraM

2010-11-16 @ 21:17:38
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0