Loppis 20 november

Nu laddar jag för lördagens loppis. Har rensat ut en mängd omonterade och monterade stämplar och lite annat smått & gott som jag inte använder ...

Loppis med stämpel- och scrapbookingtema

Lördagen den 20 november kl 11-15

Föreningen Nordens lokaler,
Viktoriagatan 15E, Göteborg

Vi är 16 säljare som deltar. Välkommen att "knô dig in" och fynda!

Nu i eftermiddag känns det lite som snö i luften, vi får väl se hur det blir med den saken. Kanske ändå passande att visa ett av flera snöflingekort som jag har gjort inför julen. Den här megastora snöstjärnan köpte jag hos InkyWings på Papperskraft-mässan i höst och märket är Bo Bunny. Den täcker ett helt kort och blir jättefin när man embossar den i vitt.


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Enkelt och fint kort Ingrid!



Kram, Gunvor

2010-11-20 @ 10:10:45
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0