Snöstad



Jodå, fram emot kvällen igår så kom snön till Göteborg! Dagen idag började med snöskottning fram till bilen och sen bar det iväg in till stan för vår loppis. Många besökare fick vi, men kanske var det trots allt några som inte vågade sig ut i vinterväglaget. En hel del grejer fick jag sålt, fast å andra sidan handlade jag nya saker från de andra säljarna så kanske gick det på ett ut ... Det var i alla fall hur kul som helst att träffa nya och gamla bekanta och få lite rotation på stämplarna och vi har redan nu bestämt att vi kör en ny loppis i vår. Tack till alla som sålde och till alla som trotsade snövädret och kom och fyndade!

På kortet här ovan har jag stämplat och embossat en vinterstad från PSX med ett underbart blått embossingpulver som jag köpt hos Kortmakaren. Färgen heter Dark Night och skimrar från svart till metalliskt blått beroende på hur man håller motivet. Stjärnorna i bakgrunden har jag gjort med en stämpel från Tingtura.

Kommentarer
Postat av: mallan

Så fint kort! Vackert!

2010-11-20 @ 22:28:52
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Sara-SaGam

Tänk att du hunnit pyssla också. Pysseltarmen suger hos mig, men ikväll får jag inte ihop det. Hoppas på en stund i morgon, kanske...

2010-11-20 @ 23:04:03
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Maria

Stämningen i ditt kort sammanfaller med vädret här just nu för det snöar. Det är så fint med blått och vitt...stilfullt.

Jo tack, jag är nöjd med loppisfynden. Gick ju några varv och då blev det fler saker för varje varv.



Ha en skön söndag!

KraM

2010-11-21 @ 13:18:22
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0