Vinterträd



Trädet från Penny Black har fått gnistrande dekorationer på grenarna. Den här stämpeln kan man variera precis hur mycket som helst genom att använda olika färger, embossa eller stämpla vanligt, dekorera osv. Jul-texten kommer från Magnolia. Jag har börjat göra kortstommar i lite udda format istället för att strikt hålla mig till kvadratiska 15 x 15 cm eller A6-format som jag brukar annars. Enda problemet kan vara att hitta kuvert som passar lagom i storlek, men eftersom jag ofta skickar korten i cellofanpåsar spelar det egentligen ingen roll. Många kort ger jag också bort personligen precis som de är, utan kuvert.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Fint! Det där trädet är verkligen härligt och så fint med blått. Ska du på maran i Floda nästa helg? Jag är lite sugen men har ingen direkt att "gå med", det är ju kul om man känner någon som man kan sitta med. Funderar lite.

2010-11-17 @ 22:01:04
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Förstod att både du och Sara ska komma till maran så nu har jag anmält mig också - så kul! Håll en plats åt mig vid ditt bord ifall jag kommer efter dig är du snäll. :)

2010-11-18 @ 09:33:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Susanne

Åhh, det här kortet gillar jag. Fast det i grunden är ett enkelt kort så får du det att se arbetat ut.

2010-11-19 @ 06:49:10
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0