Guldruta och loppis



När man väl börjat göra distressrutor är det svårt att sluta! Här bjuder jag på ännu en variant. Blomman kommer från Hero Arts och var under ett par dagar utrensad från min stämpelsamling ... men den åkte tillbaka igen för helt plötsligt såg jag nya möjligheter. Har hänt förr!

Jag håller som sagt på och plockar ut stämplar och andra prylar som hamnar i min "till-salu-låda" inför höstens loppis den 20 november. Sara/Sagam och jag har testat detta koncept under ett par år i Floda, men nu har vi på prov flyttat arrangemanget till centrala Göteborg. Här kommer lite mer information:

Loppis med stämpel- och scrapbookingtema

Lördagen den 20 november kl 11-15

Föreningen Nordens lokaler,
Viktoriagatan 15E, Göteborg

Man samlar lätt på sig mycket
material i den här hobbyn … 

Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden med sådant
som vi tröttnat på eller av någon anledning inte har använt.

Här kan du fynda stämplar och
tillbehör – både nytt och begagnat!

Fikaservering.


Välkommen!

Yvonne, tfn 0704-40 03 02, Sara/Sagam, tfn 0736-55 55 53,
Ingrid/Inola, tfn 0707-80 61 68


Kommentarer
Postat av: Jaana

Ni lyckas då alltid arrangera dessa loppisar när jag är upptagen...:-( Och jag som tycker att det är så kul !

2010-10-26 @ 13:19:56
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Gunvor

Å så fint kort! Tur att du räddade stämpeln ;)



Kram, Gunvor

2010-10-26 @ 15:30:59
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Oj oj oj jag känner igen det där "hoppa in och ur loppis-lådan"...

2010-10-26 @ 20:28:38
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0