Amerikansk solros

Jag har handlat en och annan pysselpryl på eBay genom åren, men nu för tiden blir det ganska sällan. Fick mig dock ett ryck härom veckan och surfade runt på sidan efter en fin solrosstämpel som jag ville komplettera samlingen med. Hade lite funderingar på hur jag ville att blomman skulle se ut. Och det fanns många varianter! Helt plötsligt var den där, den perfekta solrosen, så jag chansade och lade ett bud. Det gick hem och priset hamnade på ynka 2,99 dollar, alltså ca 22 kr. Rena fyndet! Sen att portot gick på ungefär det dubbla är en annan historia, men ändå tycker jag att jag kom väldigt billigt undan för en så fin monterad stämpel.

Nu har den vackra stämpeln från Rubber Stampede landat här hos mig efter sin långa resa från Illinois, USA. Så här blev det första kortet:



Runda bokstavsstickers inhandlade på Scrap & Hobby.



Vacker fjäril från Hero Arts.


Kommentarer
Postat av: Emelie Kindström

Hejsan, jag hade tänkt och börja pyssla men vet inte riktigt några bra pyssel affärer, skulle vara tacksam om du kunde ge tips där man kan köpa bra pyssel kram

2010-09-12 @ 13:49:09
URL: http://emeliekindstrom.devote.se
Postat av: lenislenis

Fint kort, härliga färger och en underbar bakgrund! Visst är stämpeln värd sitt pris, det är en "riktig" solros :)

2010-09-12 @ 23:18:58
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0