Trädtrio



Höstigt värre idag - regn och rusk! Håller på och städar i hobbyrummet, detta ständigt pågående projekt. Alltid finns det någon vrå man kan organisera lite bättre än förut och sen har jag liksom ingen ro att pyssla om det är för rörigt. Alltid hittar man någon stämpel som fallit i glömska, till exempel det här roliga trädet från Bo Bunny, som jag köpte hos InkyWings på förra Papperskraft-mässan - nästan precis ett år sen! Det är ett roligt set där man stämplar stammen och kronan var för sig. Här har jag dessutom skojat till det lite extra genom att stansa ut kronan med Spellbinders och fäst ovanpå. Ränderna i marken är också det en stämpel - från InkyWings. Därifrån kommer även texten. Molnbakgrunden har jag gjort själv med maskningsteknik och svampmålning.

Apropå Papperskraft - nästa helg den 2-3 oktober är det dags igen. Ses vi i Partille?

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Så många härliga höstkort du gjort. Jag kan bara önska att min skaparperiod snart infinner sig. Klart vi ses till helgen! Är du där från tidig morgon till sena kvällen alla dagar?

2010-09-26 @ 18:12:05
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Scraphorse - Åsa

Å så fint!

Självklart ses vi i helgen! Jag har dessutom min lilla två månaders hjälpreda med mig...

Kram!

2010-09-26 @ 20:02:25
URL: http://scraphorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0