Vänner



Jag är verkligen en riktig hamster och sparar på alldeles för mycket, men ibland hittar man faktiskt små guldkorn bland grejerna. När jag rensade mina pärmar i pysselrummet i helgen fann jag t ex kursprogrammet från Arkivet som fick mig in på den här hobbyn. Nästan på dagen 10 år har gått sen jag gick min första stämpelkurs. Så här står det i programmet:

1 oktober 2000
Nybörjarkurs -  Vi går igenom och provar de olika materialen: Stämpeldynor, pennor och embossingpulver.

Att jag anmälde mig dit var nog ett av de senaste årens bästa beslut. Förutom en underbar hobby är jag så glad för alla go'a vänner jag träffat! En av dem ska förresten få det här kortet ;-)

Ugglan kommer från Bo Bunny, samma set som trädet i förra inlägget. Kanten har jag gjort genom att maska en ruta i mitten och sen stämpla runt om med en rolig trädstämpel från Hero Arts och färg från Distressdynan "Crushed Olive". Därefter några svep med min Ink Blending Tool. Textstämpel från InkyWings och utstansade löv från Punch Bunch. Extra påklistrade "skoj-ögon" tyckte jag passade bra.


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Dom där ögonen är för roliga! Tänk den där kursen. Vilken start på något väldigt lyckat!

2010-09-27 @ 20:40:49
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0