12 timmar ...

... eller ett halvt dygn. Så länge har jag pysslat idag, den 2 april! Har varit på mara i Sävedalens Folkets hus tillsammans med 40-talet andra glada och kreativa scrappare och kortmakare. Verkligen ett fantastiskt välplanerat och generöst arrangemang av tjejerna på Scrap & Hobby. Ett stort och varmt tack till er!



Hade trevligt sällskap vid bordet av min vän Sara-SaGam och duktiga scraptjejerna Sylvia och Malin från Kungsbacka. Roliga utmaningar med fina vinster duggade tätt under hela dagen och jag hann faktiskt med dem alla och lite till ... En lagom dos styrning och direktiv passar mig perfekt vid sådana här stora sammanhang, då jag annars skulle jag ha svårt att få någonting gjort. Mest kreativ är jag alltid hemma i den egna pysselkammaren i min ensamhet, men jag stormtrivs ändå på maror och träffar. Det är bara så otroligt svårt att packa med sig "rätt" utrustning, alltid är det något man glömt eller inte tänkt på. Då är det skönt att ha snälla bordsgrannar att låna av.

Den första utmaningen var att göra en namnskylt till sig själv. "Less is more" löd instruktionen och här ovan ser ni min tolkning.

Fler kort kommer undan för undan här i bloggen, så titta tillbaka snart igen!

Träd - Bo Bunny
Bokstäver - Inkadinkado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0