Skisstolkning



Den här gången visar jag mitt bidrag till skissutmaningen på maran - ett enkelt och ganska rent kort. Det är alltid så spännande att se hur många olika tolkningar som kommer fram med en och samma skiss som förebild, både som kort och LO's.

Sara har en stor del i det här kortet ... krackeleringsstämpeln på det ljusa bakgrundspappret har jag köpt av henne på loppis och texten och pärldekorationerna lånade jag på maran. Friends are special treasures!

Krackeleringsbakgrund - Son Light
Text - Hero Arts

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Men papperet var ju ditt från början. Både det blå och vita ;-))



Friends are special treasures!

2011-04-06 @ 22:02:43
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0