Vårkänslor och metalldekorationer



Skapa fritt, men gör det med VÅR i tanken. Använd minst tre olika typer av metalldekorationer.

Så löd instruktionen till den sjunde och sista utmaningen på Scrap & Hobbys maratonträff. Och så här blev mitt kort. Gillar verkligen den snirkliga bakgrunden från Hero Arts, den funkar i alla lägen. Fick lite huvudbry när det gällde dekorationerna. Det fick bli en öljett och en brad och till sist en "paniklösning" med en enkel häftklammer i hörnet, lite lagom omotiverat ... men instruktioner är till för att följas.

Sådär, det var mina bidrag till alla utmaningarna. Fast jag hann ju faktiskt med ännu ett par kort med fri komposition, så dem har jag kvar att visa. Och jag har redan anmält mig till nästa mara, denna gång arrangerad av "nya" Kortmakaren den 21 maj i Floda Lada. Kanske ses vi? Mer information här!

Kyckling - Hero Arts
Bakgrund - Hero Arts
Text - Kortmakaren (Sirlig vår)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hoho, det var ett sött kort hörredu. Vilken förnämligt söt pippikyckling ;).

2011-04-08 @ 23:39:48
URL: http://www.frokenparaiso.se
Postat av: Muffin

Härligt kort, vilken toksöt kyckling! Jag var väldigt sugen på Kortmakar-maran och på väg att fråga dig men det verkar vara samma dag som maken är borta heeeela dagen. Det känns lite dumt att lämna tjejerna helt ensamma hela långa dagen, jag får nog klura lite... Hör av mig igen och talar om hur det blir, det hade varit jätteroligt.

2011-04-09 @ 11:58:39
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken ursöt kyckling. Det är fiffigt att dela upp texterna på många stämplar, då får man ju fler.



KraM

2011-04-09 @ 13:19:05
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0