Första höstkortet



Jag vet - det är massor av sommar kvar och jättelångt till hösten och gula löv, men jag kunde bara inte hålla mig från att göra ett första höstkort. Har nämligen beställt ett set med Cheery Lynn-dies från Altheas Mix som jag ville testa (förresten rena fyndet just nu med 30 % rea i hela butiken och dessutom fraktfritt). Löven är så fina och detaljerade med bladnerver och allt och diesen fungerar toppenbra i min Cuttlebug. Här har jag stansat ut ett av de största löven (är det någon slags ek?) och färgat in det med höstiga distressfärger.

SMHI varnade för samma typ av skyfall som drabbade Göteborg i måndags och man anade det värsta! Men de verkar ha haft fel, för regnet kom av sig och just nu skiner solen från en blå himmel. Och så är det fredag - härligt!

Bakgrund: Hero Arts
Text: Inkido (del av större motiv)
Stänk/prickar: Cherry Pie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0