En julhälsning


Mitt kära pysselgäng har säsongsavslutning nu på torsdag och då tänkte jag slutföra julkortsproduktionen för i år. Känns riktigt skönt att kunna posta hälsningarna i god tid med julfrimärken och slippa stressa. Sen kan det förstås hända att jag ändå fortsätter göra några julkort, alltid bra att ha på lager till nästa år.

Ni glömmer väl inte att kika i min till-salu-blogg där jag har laddat upp med raggsockor och sjalar. Har även stickat några handledsvärmare, som kommer på bild snart.

Gran - Hero Arts
Prickig bakgrund - Hero Arts
Text - October Stamps

Kommentarer
Postat av: Muffin

Åh, det här var ju hur läckert som helst!! Det är inte klokt vad du har varit produktiv en lång period nu. Själv hinner jag inte riktigt med...har inte ens hunnit göra ett kort till min Stina som fyller år på fredag, får försöka lösa det imorgon. :)

2011-12-07 @ 21:31:46
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Åh, det här var ju hur läckert som helst!! Det är inte klokt vad du har varit produktiv en lång period nu. Själv hinner jag inte riktigt med...har inte ens hunnit göra ett kort till min Stina som fyller år på fredag, får försöka lösa det imorgon. :)

2011-12-07 @ 21:32:40
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Oj då, jag lyckades visst klämma dit kommentaren två gånger för jag blev så otålig...:)

2011-12-07 @ 21:33:43
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0