Fjärde advent



Nu har jag så bra flyt på julkortsproduktionen att jag fortsätter av bara farten. Har ytterligare några kort som jag vill skicka och så kan man ju alltid spara till nästa år. Trots att julesnön lyser med sin frånvaro är det riktigt stämningsfullt i min kortverkstad framåt kvällningen och med Musikhjälpen i P3 som trevligt  sällskap flödar inspirationen. Helt otroliga 12 miljoner kronor har de fått in i skrivande stund och det hinner nog bli åtskilliga tusenlappar ytterligare innan avslutningen kl 18 idag. Allt går till flickors rätt att gå i skolan. Fantastiskt vilket engagemang svenska folket har visat!

Domherre - Pyselmyran
God Jul-bakgrund - Panduro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0