Snökristaller


Det är lite akvarellkänsla över snökristallerna och det beror på att jag har sprayat lätt med vatten på stämpeln efter det att jag färgat in den med distressdyna. Då flyter färgerna ut en aning när man trycker mot pappret; enkelt och effektfullt.

Kunde inte låta bli att beställa de tre nya vinterfärgerna från Ranger och nu har dynorna kommit med sina fantasifulla namn Evergreen Bough (grön), Festive Berries (röd) och Iced Spruce (grå).

Snökristall - Inkido
Bakgrundsprickar - Son Light
Text - October Stamps

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättfina flingor, så härligt att det kom in lite grönt också!

Gällande filmen så var det sonen till en av mina barndomsvänner som spelade Isak som liten. Det var så märkligt att se honom på film så där, men han var ju jätteduktig.

2011-12-11 @ 09:10:05
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Maria

Fantastiskt många och fantastiskt fina kort du producerar. Idel julkort...vad jag känner mig lat. Snökristaller gillar jag för att du stämplat lite oväntat gröna kristaller. Tomtetrio gillar jag också, tomtarna är underbara och vilken bakgrund. Jag gillar också...alla!

Dags att visa lite tomtar i min blogg tror jag.



Ha en fin 3:e advent!



KraM

2011-12-11 @ 11:58:15
URL: http://kramaria.blogspot.com
Postat av: Tigerblommaa

Wow! Vilket fint julkort, superfina flingor!

2011-12-11 @ 21:28:55
URL: http://www.tigberblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0