Ett hjärtligt tack



Då var det tävlingsdags hos October stamps igen! Trodde först inte att jag skulle hinna med att göra ett kort till februaritävlingen som har deadline idag, månaden tog liksom slut lite för fort ... Men med knappt två timmar tillgodo har jag nu precis mejlat in mitt bidrag. Den här gången var temat "hjärta" och mer hjärtligt än så här kan det väl inte bli! Jag har stämplat en lång hjärtbård flera gånger på vitt papper, med infärgning bara vartannat tryck. Det är mitt absoluta favoritsätt att skapa bakgrunder på. Och den lilla hjärttjejen känner ni väl igen från tidigare inlägg.

Alla stämplar kommer förstås från October stamps!


Uppdatering 2011-03-01:

Ingen vinst denna gång, men jag är glad ändå! Samtliga tävlingsbidrag finns att se här!

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefint kort, jag fattar inte varför inte du vann!

2011-03-02 @ 18:17:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0