Ännu ett!



Tredje och sista kortet för den här gången med nästan samma upplägg. Börjar ni tröttna? Jag gillar verkligen enkelheten i den här typen av kort. Bakgrunden är en stor stämpel från Hero Arts som jag har embossat i mörkt grönt. Martha Stewarts utstansade fjäril flaxar fritt och textstämpeln kommer från Inkido.

Tack Eleocharis för härlig inspiration, nu ska jag surfa runt i andra bloggar en stund. Kanske hittar jag något mer att härma?

Ha en fin helg! Själv tar jag lite sovmorgon och är inte alls uppe så här tidigt som klockslaget på inlägget visar. Hemligheten heter schemaläggning och är en efterlängtad nyhet på blogg.se. Så'nt gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Maria/Kortmakaren

Gillar upplägget av detta kort. De stora HeroArt stämplarna är ju bara för fina. Hann tyvärr aldrig ta ut några till mig själv. Men får säkert låna av Sara om det krisar ;=)

2011-01-20 @ 10:21:35
URL: http://www.ingenminnsenfegis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0