Bakverk



Jag gillar att baka, gärna muffins, så den här stämpeln från Prickiform passar mig fint. Den snirkliga bakgrunden från Hero Arts har jag visat på kort tidigare och jag gissar att ni kommer att få se den ofta framöver. Den funkar i alla lägen! Extra läckert blir det om man embossar den, som här i silver på lila papper.



Muffinsen är målad med Promarkers och har fått dekoration i form av blingpärlor och rosett. Jag har fäst motivet med ganska höga 3D-kuddar, så den ser extra smaskig ut. Klar att skicka till ett födelsedagsbarn, men då kanske jag stansar ut namnet på mottagaren så att kortet blir personligt. Det är bra att ha några kort på lut utan färdiga texter, så att man lätt kan anpassa dem efter tillfället.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Så läckert, härliga färger och muffins är ju aldrig fel. :) Fint med rosett också och det där silversnirklet är jättesnyggt!

Önskar dig en härlig helg, kram!

2011-01-07 @ 17:20:26
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: mallan

Jättefint!

Jag försöker också göra ett antal kort "nästan klara", så man bara kan lägga till ett namn eller så när man behöver det :-)

2011-01-07 @ 19:20:41
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0