En stämpel - två kort



Jag har ganska många stämplar i min samling; vissa använder jag flitigt och andra har liksom bäddats in i glömska. Börjar året med en djupdykning i förråden för att se vad jag hittar. Det här är en söt liten kvist från Hero Arts (Delicate Leaves) som inte ser mycket ut för världen, men som är väldigt användbar om man stämplar den flera gånger och gör egna bakgrunder eller en lövgirlang. Passar året runt på olika typer av kort.

Fortfarande lite julinspirerad visar jag först ett julkort med textstämpel från Prickiform. Lövbården har fått dekoration av röda halvpärlor. Färdigt mönsterpapper för ovanlighetens skull.



Och så ett kort i ljusa vårfärger med utstansade blommor och blad. Lövverket skymtar även fram på bakgrundspappret. Det finns ganska stora tomma ytor på kortet och jag tänkte stämpla namnet på mottagaren någonstans när det blir dags att skicka det.


Kommentarer
Postat av: Muffin

Fina! Det översta är nog min favorit, toppen med halvpärlor som dekoration.

2011-01-04 @ 15:48:02
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0