Glada tankar



Det nya året har börjat bra och nyårsdagen innebar några pysseltimmar för min del. Får jag lov att presentera 2011 års allra första kort! En stor bakgrundsstämpel från Hero Arts (Magical Background) användes för första gången och jag tror att den blir en riktig favorit. Här har jag embossat snirklarna i mörkblått på turkos bakgrund. Textstämpeln med sitt positiva budskap kommer från samma företag.



Fjärilarna är gjorda med Martha Stewarts fantastiska stans och de är bara fastlimmade i själva "kroppen" så att vingarna kan flaxa fritt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad härligt det blev med den embossade bakgrunden!

2011-01-02 @ 19:48:34
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0