Hjärtligt



Jag börjar året med att leta djupt i gömmorna efter stämplar som jag inte använt så mycket och jag gör nya upptäckter varje dag! Motiv som jag nästan glömt bort att jag hade ... Hjärtan kan man hur som helst aldrig få för många av! Bårder med hjärtan skars till remsor som jag fäste på svart papper för kontrasteffekt. Den enda dekorationen är blingpärlan i slutet av textslingan. Både hjärtan och text kommer från October Stamps.

Lite extra glad är jag idag för att jag vann Pysselmyrans utmaning vecka 3 med det här kortet, känns jätteroligt och uppmuntrande!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag såg att du vunnit, så roligt och grattis! Kortet gillade jag jättemycket, liftvarning;-)

Det hjärtliga kortet är ju så i min smak och undrar varför inte jag kom på idén:(



KraM

2011-01-24 @ 22:53:39
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Grattis grattis. Jättefint kort!

2011-01-26 @ 20:28:55
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0