Sorterat



Sitter man som jag i pysselrummet en stund nästan varje dag, så resulterar detta förstås i en hel del kort som inte ska skickas iväg direkt. Jag förvarar de färdiga korten i lådorna Krus från Ikea och det är alltid bra att bara ha några på lager. Problemet har varit att alla kort har stått lite huller om buller och det har varit svårt att snabbt få en överblick och hitta vad man söker. Födelsedagsgratulationer har blandats med student/bröllops/dop-kort och collage.

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och sorterat upp korten i olika kategorier och gjort försättsblad med rubriker som sticker upp lite ovanför kanten. Ska jag t ex skicka ett tackkort är det bara att ta fram rätt låda och kategori. Känns jättebra att ha detta gjort.

Kortet här ovan hamnade naturligtvis i kategorin "Grattis"!

Bakgrund: Hero Arts
Text: InkyWings

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ett riktigt härligt grattiskort!



Vad smart att ha dem uppdelade så, kan man inte få se en bild på hur korten står i lådorna.



Du får mer än gärna låna min lista med julkorts utmaningar. Själv har jag lånat en del av Hegu - Helens kreativa rum!

kram Annika

Postat av: YvvePyvve

Vilka underbaaara kort! Bara sååå snygga!



/YvvePyvve

2011-01-11 @ 18:58:35
URL: http://yvvepyvve.blogspot.com
Postat av: Muffin

Så skönt att får sorterat lite, då känner man sig ju alltid så duktig!

Jättefint kort, härligt att symaskinen fick vara med. Kram!

2011-01-11 @ 21:41:33
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0