Va du är bra!



På forumet Stämpelsnack hade Gunvor lagt ut en rolig utmaning där vi skulle göra ett FVDÄB-kort i valfri form och utseende. Och vad står nu denna kryptiska förkortning för, undrar ni säkert. Jo, det betyder "f*n, va du är bra" och kortet är tänkt att skickas till någon lämplig mottagare som en liten uppmuntran. Mitt bidrag blev ett hjärtligt kort och jag hoppade medvetet över det första ordet, som jag inte gärna använder ... hoppas att kortet blir godkänt ändå ;-)

För första gången har jag använt mitt nya set med pyttepyttesmå bokstäver som man monterar med pincett i en självinfärgande stämpel och bildar de ord man behöver. Som ett litet minitryckeri. Det var Muffin som tipsade om dessa i sin blogg och jag fick ett kraftigt "ha-begär" efter att ha sett alla hennes fina kort där hon tryckt egna personliga texter. Det var ganska pilligt med monteringen, fast resultatet blev jag jättenöjd med.

Ängel - October Stamps
Hjärtbakgrund - Hero Arts

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jaså, du köpte till slut?! Det är verkligen ganska pilligt men man vänjer sig efter ett tag och det är ju toppen att kunna skriva vad man vill. Jag var ute efter riktigt små bokstäver och det är det ju onekligen.

Kortet är jättefint - glatt och härligt. Hoppas du får en härlig helg! Jag ska pyssla massor, har lite åtaganden som måste fixas (nyheter på gång).

Kram!

2011-01-22 @ 09:13:33
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0