Kvällsskift



Kvällen igår var underbart ljummen och vi satt ute länge. Jag monterade kort som ska vara med på utställningen som Hantverksgruppen HavsVerk arrangerar i Kungsviken på Orust i sommar. Var med förra året också, men hade tänkt mig en lite annorlunda kollektion i år, bland annat med trädgårdsstämplarna. Den 9 juli är det vernissage och sen är utställning/försäljning öppen varje dag kl 12-19 ända fram till den 28 augusti. Väl värt ett besök om du är i krokarna!

Hur som helst, när jag äntligen skulle fotografera mina kort igår var solen på väg ner som synes. Här är en annan medlem av trädgårdsfamiljen som håller på med plantering. Lite samma upplägg på kortet som det jag visade igår, håller dem medvetet ganska enkla så att motiven får tala.

För övrigt kretsar min pysselvärld just nu mycket kring virkning, det är ett så himla roligt handarbete. Har ett projekt på gång som jag nog kommer att kunna visa om ett par dagar, säger jag så här lite lagom hemlighetsfullt.

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Hej där!

Spännande med utställning o härligt trädgårdskort!!! Det är sådär jag borde tillbringa mer av min tid -rensandes ogräs alltså =)

Kram!

2011-07-01 @ 14:28:02
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0