Skottkärra och loppisdatum



Ännu en av de bedårande trädgårdsstämplarna från Tisdagar med Tina. Känns som det är lite vår- eller höststämning på motivet och det passar ganska bra just nu när regnet vräker ner utanför fönstret. Perfekt innesittarväder! Jag har ägnat en del av kvällen åt att städa och rensa i mitt pysselrum. Har samlat på mig mycket under åren och det börjar bli trångt i hyllor och lådor. Vissa dagar är jag rationell och förnuftig och tänker verkligen till om jag kan göra mig av med lite av det jag sällan eller aldrig använder. Andra dagar är jag mesig och vill behålla allt "ifall-om-att", men idag hittade jag faktiskt en bra balans och en hel del hamnade i loppiskassen som står strategiskt placerad under mitt skrivbord.

Apropå det! Redan nu kan jag avslöja att mina två arrangörskollegor Yvonne, Sara och jag har bokat in lördagen den 22 oktober till höstloppis i Göteborg. Vi håller som tidigare till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan och den som vill vara med och sälja är välkommen att anmäla sig till yvonne[snabel-a]ynhd.se

Mer information kommer!

Kommentarer
Postat av: Muffin

Vilket härligt kort, fin stämpel.

Spännande med loppis igen, kanske skulle man ta sig i kragen och sälja av lite saker...

2011-06-20 @ 20:14:50
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0