Happy thoughts



Snön smälter på bra och snart kommer den efterlängtade grönskan tillbaka. Jag har helt tappat lusten att göra vinterkort, nu blir det vår för hela slanten. Bakgrunden på det här kortet har jag färgat in med min Ink Blending Tool och färg från två distressdynor. Trädet såg lite ensligt ut, så jag fick hitta en invånare att sätta på en gren. Om ni tycker att ugglan verkar lite lätt vindögd beror det på att jag har klistrat dit sådana där "skojögon" med rörlig pupill. Både ugglan och textrutan är fästa med distanskuddar.

Träd - PSX
Uggla, text och blomma - Hero Arts

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag associerar till de dimmiga morgnarna vi haft nu. Trädet är jättefint och ugglan passar så bra där. Vad/vilka är PSX?

2011-03-15 @ 16:38:04
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Ugglan ser helt knasig ut ;-D

2011-03-15 @ 18:56:37
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0