Retro-grattis



Jag har retroblomman i tre olika storlekar - stansen som har varit så omåttligt populär de senaste åren. Numera är det tyvärr sällan jag använder dem, så det är väl hög tid. Hittade så roliga brads i en rea-låda härom dagen, de ser ut lite som kapsyler. En sådan placerade jag mitt i en blomma. Sen hade jag en liten rund stans och den cirkeln passade alldeles precis in i öppningen. Jag har utgått från ett vitt papper, stämplat bakgrunden och embossat i clear. Efter embossingen har jag kunnat färga in pappret med fyra olika nyanser distressdyna utan att färg hamnat på själva mönstret. Som batik ungefär. Och visst har även texten lite retrostuk?

Bakgrund - Hero Arts
Text - October stamps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0