Trädgårdsdags?



Njae, kanske inte riktigt än ... Tjälen får väl gå ur jorden först. Jag har varit ute och räfsat lite i rabatterna och faktiskt kan man se antydan till knoppar i marken, så med lite sol och värme börjar det snart grönska. Riley Moose heter den här gulliga trädgårdsmästaren som ingår i en stämpelserie med oändligt många älgmotiv. Några av dem finns hos mig :-)

Har ägnat kvällen åt att rensa ut grejer, prismärka och förbereda inför söndagens loppis - hoppas vi ses där!

Älg - Hanna Stamps
Bakgrundsstjärna - Två systrar

Kommentarer
Postat av: Muffin

Åh, vilket härligt kort! Vårkänsla och älgen är ju för härlig.

Just nu lutar det starkt åt att jag kommer in en sväng på söndag men jag har inte helt bestämt mig.

Trevlig helg, kram1

2011-03-25 @ 10:20:47
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Millasew

Vilsamma färger! Gillar de gröna färgerna! Hittade faktiskt en knopp på en av våra VÄLDIGT tåliga pelargoner i fönstret igår - det måste väl betyda vår?!?!?

2011-03-25 @ 13:57:00
URL: http://millasew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0