Tulpantrio



Visserligen har det snöat lite av och till hela dagen här hos oss, men jag är optimist och tror ändå på våren! Tulpanstämpeln är en av de allra första jag köpte och jag tycker jättemycket om den. Det finns andra blomgrupper också i samma serie; irisar, hyacinter, rosor och margueriter.

Min bästa pysseltid är sena kvällar och en bit efter midnatt, vilket förstås inte alltid går ihop med att arbeta dagtid. Men ibland unnar jag mig att nattsudda en aning och igår satt jag länge i lampans sken och skapade. Dels hade jag en större beställning som jag ville bli klar med och dels var huvudet fullt av olika idéer som jag ville testa. Resultatet kommer här i bloggen undan för undan, så håll utkik.

Tulpaner - Hero Arts
Text - Ateljé Lektyg & Hantverk
Bakgrundsstjärna - Två systrar

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kikar:)

2011-03-09 @ 19:13:58
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Du är så himla duktig på att skapa egna bakgrunder.

Pyssla lugnt! Jag sitter också gärna sen kväll/natt och skapar. Får mest gjort då:)

Kram Tesa

2011-03-09 @ 21:15:20
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Muffin

Tusen tack, söta du, för detta underbara kort i riktig Ingrid-stil - det är så fint och jag blev så glad av allt det gula härliga! Du är verkligen mästare på att skapa egna bakgrunder och även på att dutta med distresserna. Tack också för de alla härliga papper du stoppat i kuvertet, så gulligt av dig! Alltihop står/ligger framme på pysselbordet nu och jag klappar på dem med jämna mellanrum. Tack igen och stor kram, hoppas din påsk blir riktigt skön och avslappnad!

2011-04-21 @ 16:47:27
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0