Vårfågel



Jag dröjer mig kvar uppe i trädkronorna hos fåglarna. Fick riktiga vårkänslor idag när solen strålade från en blå himmel och solen värmde så gott. Ännu finns några "glaciärer" kvar, men det är bara en tidsfråga innan även de smälter bort. Kunde till och med sitta på altanen, inlindad i en filt, och läsa. Underbart!

I morgon tar jag mig en tur till Göteborgsmässan och sen laddar jag för fullt inför loppisen nästa söndag. Har rensat ut massor  av stämplar och andra hobbyprylar. Hoppas vi ses!

Gren och fågel - Hero Arts
Text - InkyWings (del av motiv)

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Underbart kort helt i min smak!

2011-03-22 @ 22:48:49
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0