Kortmakarmara 21 maj



Nya Kortmakaren, Pernilla, och hennes DT-tjejer fortsätter traditionen med Kortmakarmara i Floda och det klarar de galant. Den 21 maj var det nypremiär och för oss som varit med förut var det lätt att känna igen sig. En fantastiskt kreativ dag och ett generös arrangemang med fika/lunch/förfriskningar och massor med vinster. Ett stort tack till Kortmakaren och sponsorerna Reprint, Hero Arts, Sparkle 'n' Sprikle, Creative Company och Knapp-Karlsson.

Under dagen fanns det sju utmaningar att haka på och jag klarade av dem allihop, förutom den allra sista. Eftersom jag har svårt att få något gjort på stora träffar är det toppen att ha lite givna förutsättningar att skapa efter. Ska väl också säga att det var en alldeles lagom grupp den här gången - ca 25 deltagare + arrangörer - så det var en mysig och familjär stämning.

Kolla i min blogg de närmaste dagarna då jag kommer att lägga ut mina bidrag undan för undan. Kortet här ovan har jag gjort till utmaningen "Prickigt", där man skulle maska och helhetsintrycket skulle vara prickigt.

Text - Kortmakaren (Sirlig vår)
Japansk fjäril - October Stamps
Bakgrundsprickar - Son Light Design
Liten prick - October Stamps

Kommentarer
Postat av: Maria

Lika fin idag Ingrid! Visst var det mysigt? Jag trivdes jättebra, du vet jag som inte är den optimala "träffaren".



Maria

2011-05-22 @ 23:22:37
URL: http://kramaria.blogspot.com
Postat av: United Minds TV

Hej! I morgon handlar United Minds Tv på Expressen.se om ett ämne som ligger i linje med din blogg: pyssel! Titta gärna då.

2011-05-23 @ 10:18:06
Postat av: Monica =)

Hej där!

Vilket härligt vårkort!!

Ett sånt där kort man blir alldeles glad av =)

Fjärilar o prickar gillar jag massor just nu, njuter så av värmen o allt det gröna!



Kram, Monica

2011-05-23 @ 23:53:27
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0