Något "fått" ...



I välkomstpåsen på Kortmakarmaran fanns många godsaker, bland annat detta läckra mönsterpapper. I en av utmaningarna skulle man använda något av de fina papprena och dessutom vända sig till grannen och låna/få något som man skulle använda på sitt bidrag. Det senare var något jag ägnade mig åt hela dagen känns det som. Sara hade med sig en hel trave med stämplar från Hero Arts, det ena motivet mer lockande än det andra. Och SOM jag lånade! Till exempel denna blomma + stjälk + blad och text. Och halvpärlorna tror jag bestämt kommer från Maria ... Man kan ju undra om jag hade något eget material med mig överhuvud taget?

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

You´re welcome!

2011-05-29 @ 22:11:44
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Louise

vilken fin blogg du har, och vilka superfina kort!

2011-06-20 @ 16:41:19
URL: http://angustifolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0