Sköna maj



Det sägs att värmen är på väg tillbaka lagom till helgen. Inte fel. Saknade den extra mycket i tisdags morse när vi hade nollgradigt och snöfall! Lätt surrealistisk syn med fluffiga "lovikka-vantar" från himlen som kontrast till blommande fruktträd och gröna löv ...

På det här kortet har jag lekt lite med utstansade figurer och mönstrade strukturstämplar. Gräsets streck är en stämpel från Stampers Anonymous, på himlen prickbakgrund från SonLight och snurklorna i trädet är ett motiv från Penny Black.

Förresten måste jag berätta att jag vann October Stamps månadstävling med mitt gula hundkort nedan. Jätteroligt! För maj månad är det tags som gäller - varför inte haka på du också!

I morgon blir det en sväng till Kongahällamässan i Kungälv.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Grattis till din vinst, kortet är helt suveränt så jag är inte förvånad! Även detta kort är jätteläckert, jag tycker så mycket om träd och tilltalas väldigt av upplägget och färgerna. Hoppas du hade trevligt på mässan, det blev inget för mig denna gången.

Kram!

2011-05-07 @ 23:21:31
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Gunvor

Jättefint kort! Hoppas du hade roligt på mässan.

Kram, Gunvor

2011-05-08 @ 22:16:25
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Stort grattis Ingrid. Hoppas allt är väl med dig o de dina! Kram!

2011-05-11 @ 20:23:59
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0