Trädgårdsfamiljen



Jag har blivit omåttligt förtjust i stämplarna med trädgårdstema från Tina. Hade turen att komma över ett par motiv i en auktion som hon höll för ett par månader sen. Nu släpps de till försäljning i dagarna, så håll utkik i Tinas blogg. Hoppas och tror att de underbara stämplarna kommer att bli en stor succé!

Fick beställning på ett kort härom dagen och när jag fick veta att det rörde sig om ett trädgårdsintresserat födelsedagsbarn, så tänkte jag direkt på det här motivet med damen som krattar i sin plantering. Jag har använt mina nya Sizzix-dies Flowers, Branches & Leaves Set för första gången, roligt med en rejäl bladslinga och inte bara enstaka löv.

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Jag förstår att du gillar den bladslingan!

2011-05-29 @ 22:10:16
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Muffin

Så läckert!

2011-05-31 @ 20:56:19
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0